poniedziałek, 9 grudnia 2013

Whisky na święta


Ostatnimi czasy jako, że zarobki nie te same co kiedyś, skurczył mi się dość mocno budżet na whisky, zatem wyboru na whisky na święta dokonałem w sklepie gdzie spośród szkockich są głównie blendy. Wybrałem blenda sprawdzonego, dobrego szczególnie jeśli wziąć pod uwagę jego cenę. Teacher's jakoś zawsze chyba najlepiej z mieszańców (przynajmniej tych popularnych i niezbyt drogich) mi podchodził.

Z tym, że zakupu dokonałem jeszcze przed wszystkimi świętymi, a zawartość została opróżniona praktycznie w jeden dzień, w tym miejscu pozdrawiam szwagra, nie żebym miał jakieś pretensje :-).

Tak czy siak znów myślę nad whisky na święta, nie wiem po co szczególnie, że idę do pracy (na 24 godzinny dyżur) i wolne mam co prawda w wigilię i drugi dzień świąt, ale jakoś to nie to samo :-).

A wy szukajcie moi mili dobrej łychy na święta i życzę wam wszystkiego najlepszego



















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz